ترکیب پرسپولیس برای مسابقه با هوادار اعلام شد | بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی جریمه نقدی استقلال و محرومیت هاشمی‌نسب و حامدی‌فر + عکس پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی مس رفسنجان و سپاهان در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | یورش پپ و شاگردانش به جام قهرمانی قرارداد حجازی از طرف باشگاه استقلال به سازمان لیگ ارسال نشده است درآمد ام‌باپه در رئال مادرید چقدر است؟ مشهد، میزبان مسابقات کشوری ووشوی بزرگسالان کشور نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوکوهاما مارینوس و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا| کامبک ژاپنی نکونام لیست ورود و خروج را تکذیب کرد تجلیل از ۱۵۰ مدال‌آور خراسانی در دهه کرامت مورینیو در راه ترکیه! پخش زنده بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۲۶۳ وب‌سایت شرط‌بندی در فوتبال شناسایی شد تیم لیگ برتری در آستانه فروش کار سخت آتیلا برای نشستن روی نیمکت استقلال گلر سابق استقلال خانه‌نشین شد بالده در لیست فروش بارسلونا
سرخط خبرها

نتیجه و ویدیوی خلاصه بازی فوتبال ساحلی ایران و تاهیتی (۳۰ بهمن ۱۴۰۲) | کامبک دیدنی تیم ملی در جام جهانی

  • کد خبر: ۲۱۲۷۹۹
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳
  • ۲
نتیجه و ویدیوی خلاصه بازی فوتبال ساحلی ایران و تاهیتی (۳۰ بهمن ۱۴۰۲) | کامبک دیدنی تیم ملی در جام جهانی
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بعنوان صدرنشین گروه B به مرحله حذفی جام جهانی صعود کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان که پیش از این صعودش از این گروه را قطعی کرده بود برای کسب عنوان صدرنشینی به مصاف تاهیتی رفت و در شرایطی که با ۲ گل از حریف قدرتمند خود عقب بود در نهایت موفق شد یک کامبک دیدنی بزند و با نتیجه ۵ بر ۳ مسابقه را به سود خود تمام کند.

حمید بهزاد پور (۲ گل)، امیر میرجلیلی، تیانی تیو (گل به خودی) و محمدعلی مختاری برای تیم ملی کشورمان در این مسابقه گلزنی کردند. با این برد، ایران ۷ امتیازی شد و به عنوان صدرنشین گروه دوم صعود کرد و حریف ایتالیا در یک‌چهارم نهایی شد.

ویدیو خلاصه بازی فوتبال ساحلی ایران و تاهیتی 

تعداد بازدید : 3019
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
0
8
عالی بود خسته نباشید دلاورمردان واقعاً شایسته قهرمانی رادارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
0
0
باریکلا شیر بچه های ایران??????????
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->